One Thing Del 10

Ph's perspektiv

Liam hoppade i poolen med Madde i famnen. Alla börjar skratta när Madde kommer upp till ytan.

- Det här ska du få igen för säger hon till Liam.

- Vad ska du göra då? Säger han.

- Det här!

Madde dök under vattnet och drog ner Liam.

- Dem är galna säger Zayn.

- Ja det är dem säger Naill.

- Ne jag tycker dem är helt normala säger Lou.

Alla skrattar. Liam och Madde kliver upp ur poolen.

- Vad skrattar ni åt? frågar Liam.

- Men jag och Zayn sa att ni är galna och sen så sa Lou att ni helt normala säger Naill.

Alla skrattar igen.

- Vill ni ha frukost ungdomar säger Liam's mamma Karen.

- Ja säger alla utom Naill som skriker ja.

- Jag måste bara byta om, Madde måste väll låna mer kläder säger Liam.

- Ja om inte min klänning har torkat sen igår säger Madde.


Medans Madde och Liam byter om så går vi andra in i köket och börjar äta frukost.

När Madde och Liam kom ner så hade alla ätit klart utom Naill som var på sin femte macka.

När Naill, Liam och Madde har ätit klart så gick vi till studion för killarna skulle spela in fler låtar.

Jag och Madde satt i soffan som vi alltid brukar göra när killarna spelar in.

Lou kom först ut, sen så kom Harry, Naill, Liam och sist Zayn. Dem ställde sig på rad.


___________________________________________________________


Naill's perspektiv.


Vi ställde oss på rad och säger till Ph och Madde att räkna till tre.

- 1 2 3 säger dem sammtidigt.

Vi börjar springa, vi springer genom korridoren upp för trappan ner fr andra trappan på andra sidan genom korridoren in i rummet där Madde och Ph sitter.

Zayn vann, sen kom Lou tre kom jag fyra kom Liam och sist kom harry för han orkade inte springa.

- Varför gjorde ni det där? Frågar Madde.

- Vi skulle bara ta bort lite energi säger Harry.

Vi går och sätter oss och sätter på tv:en Harry sätter sig i Ph's knä och Liam i Madde's knä utan att säga något.

- Vad gör du? säger Ph.

- Jag sätter mig säger Harry.

- På mig! säger Ph.

- Ja, går det inte bra eller.

- Nej, du krossar ju mina ben.

- Oj, förlåt vi kan ju byta plats.

- Det låter bättre säger Ph.

- Vi måste snart gå om vi ska hinna packa tills i morrn säger Madde med Liam i knäet.

- Vi kan gå om en timme säger Ph.


___________________________________________________________


Del 10! Hoppas ni gillar den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0