One Thing Del 2

Ph's perspektiv


Jag fick ett sms från Madde och det stog att hon var på sjukhuset med Liam Payne.

Ne skojar du svarar jag till hon.

Nej, det är sant kom hit på en gång så får du se fick jag tillbaka.

Efter fem minuter fick jag ett till där det står att dem andra i One Direction också är på väg dit.

Det är inte sant! knapprar jag in på mobilen och skickar.

Jag tog den första och närmaste bussen till sjukhuset. När jag äntligen hade kommit fram så springer jag in och frågar efter Madde Persson. En tjej hjälper mig fram till Maddes rum. Där ligger hon i sjuksängen och bredvid hon sitter Liam.

- Hejsan säger Madde och Liam samtidigt.

- Hej.

- Jag råkade slå dörren i hennes huvud på efter jag hade sjungit på Danielles f-fest säger Liam.

- Ja, sen så hjälpte han mig hit och stannar tills jag får gå hem.

Precis då kommer Zayn, Naill, Louis och Harry in .


______________________________________________________


Harry's perspektiv


När jag, Louis, Naill, Zayn kom igenom dörren så möttes vi av tre blickar. Liamoch två tjejer var där. Tjejrna presenterade sig.

Jag heter josephine men kalla mig för Ph säger tjejen med långt mörkbrunt hår och bruna ögon.

Och jag heter Madelaine och kan kalla mig för Madde säger tjejen som ligger på sjuksängen med mellanbrunt hår och blåa ögon.

- Vad var det som hände frågar Zayn.

- Er kompis Liam slog upp en dörr i mitt huvud när han had sjungit på Danielles f-fest.

- Hur lyckas du! säger Naill.

Alla skrattar.

- Vet inte, jag märkte inte att någon var där .

Josephine eller Ph som hon kallas har så fina ögon. Jag kan inte ens kolla in i dem.


______________________________________________________


Naill's perspektiv


Jag sätter mig bredvid Liam och ser att Harry sitter och kollar på Ph. Jag tittar upp och ser Liam är på väg ut .

- Vart ska du?

- Jag ska bara ut och ringa ett samtal.

Konstigt Liam brukar ju aldrig ringa han brukar ju bara smsa. När Liam kommer in igen så ser han överlycklig som om han har vunnit 1 milonkronor eller nått.

Jag smsade till han och frågar varför han är så glad. Han svarar att han hade gjort slut med Daniellle.Jag skriver varför tillbaka. Han svarade fort ch det stog att ha har tappat sina känslor för hon. Sen märkte jag att alla hade fått ett sms från Liam där det stog samma sak.


______________________________________________________


Det var andra delen hoppas ni gillar den .Nästa del blir längre det lovar jag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0