One Thing Del 5

Ph's perspektiv


Jag skyndar mig att duscha och fixa ordning och sätter mig och väntar på Madde. Hon kommer klockan halv 12 och vi gick mot studion som killarna hade visat vart den låg. Liam och Harry mötte oss innan vi hade gått in. Då frågar Liam:

- Hur gammla är ni?

- 16 år säger jag.

- Du då Madde?

- Jag är 17.

- Okej.

När vi går in i studion så sitter Louis, Naill och Zayn och spelar fifa. jag sätter mig ner och Harry kommer och sätter sig bedvid mig. Han tar min hand och kollar mig i ögonen. Jag smälter så fort jag ser in i dem. Harry släppte min hand och säger att dem ska öva nu så att jag och Madde måste vänta här och hitta på något. När killarna hade gått så märkte jag och Madde att Louis hade glömt sin mobil. Vi försökte lista ut lösenordet och vi kom på det. Lösenordet var Louis. När vi hade kommit in på hans mobil så hade han inte loggat ut från facebook eller twitter. Först så skrev vi på facebook ' Är i studion och spelar in låtar. Jag har glömt min mobil i hobbyrummet och blir just nu facerapat' och på twitter skriver vi 'Sitter här med dem 2 bästa tjejerna i världen'.


___________________________________________________________


Zayn's perspektiv


Jag loggar in på twitter och på facebook. Då ser jag att Ph och Madde har hittat Louis mobil som han har glömt.

- Louis har inte du glömt någonting?

- Va? Ne det tror jag inte.

- Är du helt säker för det tror jag att du har gjort.

- Min mobil! Vart är den?

- Jag tror att Madde och Ph har den.

- Vänta jag kommer snart.


___________________________________________________________


Louis's perspektiv


Jag går till hobbyrummet och frågar om min mobil är där och Madde räcker mig den. Ph och Madde börjar skratta. Jag kollar min facebook och ser vad dem har skrevit och på twitter och börjar skratta.

- När vi kommer tillbaka ska vi ta itu med det här ni ska få hämd!

- Okej, vi kommer att vara här hela tiden.

Jag går tillbaka till inspelningsrummet och när jag kommar dit så ser jag att Liam, Naill, Harry och Zayn skrattar åt mig.

- Klant hur kunde du glömma mobilen säger Naill.

- Vet inte men det blev bara så.


När vi hade spelat klart så bestämde vi oss för att hämnas på Ph och Madde genom att kittla dem.

Vi springer in i rummet och kastar oss över tjejerna. När vi egentligen slutade så låg dem nästan halvdöda på golvet. Jag gick fram till dem och gav dem en kram sen kom dem andra killarna och slängde sig över oss och det blev en stor gruppkram.


___________________________________________________________


Naill's perspektiv


Jag reste mig upp och gick och hämtsde något att dricka och när jag kom tillabaka så hade redan alla satt sig. Madde satt i Liam's knä och Ph i Harry's och såklart Louis i Zayn's sen jag i Louis.


___________________________________________________________


Del 5 ! hoppas att ni gillar den.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0