One Thing Del 15

Naill's perspektiv

- Ska vi åka tillbaka till polisen? Frågar jag.

- Ja det är väl klart att vi ska göra säger Harry.

- Kom så går vi, jag kan köra säger Lou.

Vi går och tar på oss skorna och går ut till bilen. Det var tyst tills Liam's mobil ringer.

- Jag här på högtalare säger han och svarar.

- Hej.

- Hej, om ni blandar in polisen eller något annat mer så dödar jag Madde och Ph.

- Men.... Han la på säger Liam.

- Hur ska göra nu då? Frågar Zayn.

- Vi får väl hitta dem själv säger jag.

- Då vänder vi och åker tillbaka då säger Harry.

När vi har kommit en bit så får Harry ett sms från Ph.

- Vad står det? Frågar Liam.

- Det står så här: Vi finns i centrala London i källaren till shoppingcentret Antrésa. Männen vet inte att jag har mobilen för jag han ta den när dem inte såg. Madde är avsvimmad för en av männen slog henne så att hon svimma. Kom och hjäp oss nu!!! Din Ph.

- Vi måste skynda oss dit säger Liam.

Lou kör den snabbaste vägen dit. När vi närmar oss så svänger Lou av.

- Varför svänger du av? Frågar Zayn.

- Så Daniel eller den andra mannen märker att vi här säger Lou.

- Vad smart säger Zayn.

Lou parkerar på en fickparkering i närheten.


___________________________________________________________


Madde's perspektiv


Jag vaknar upp och har jätte ont i huvudet och märker att jag blöder näsblod och blöder ur munnen. Jag tittar bort mot Ph och ser att hon blir slagen i magen och i huvudet och svimmar av. Männen ser att jag har vaknat och kommer gående mot mig. När dem kommer fram till mig så tar en av dem tag i mina armar ooch lyfter upp mig. Den andra mannen tar tag i min tröja och drar av den och knäpper upp bhn och börjar dra ner byxorna.

- Neeeeeeeeeeeeeeeeej skriker jag så högt jag kan.

- Håll käften säger mannen och slår till mig så jag svimmar av.


Jag vaknar och ligger naken på golvet med kläderna brdevid mig. Sakta   tar jag på mig kläderna plagg efter plagg. Det värker i kroppen. När jag har klätt på mig klart så sätter jag mig i ett hörn. Jag blöder fortfarande i munnen. Ph ligger lite längre bort avsvimmad på golvet. Männen har gått i väg och jag ser dem inte någonstans. Jag vågar inte gå fram till Ph och kolla om hon lever för då kanske männen kommer och slår till mig. Jag lägger mig ner för att försöka sova men jag har så ont att det inte går att sova. Då kommer männen in igen från ett rum. Jag trycker mig närmare hörnet och försöker inte synas, men dem värkar inte bry sig att jag har vaknat. Ph börjar röra lite på sig och jag förstår att hon har vaknat. Jag märker att männen kommer närmare mig. Jag gömmer mig i mellan mina knän. En av männen lyfter upp mig och den andra mannen slår till mig först i magen sen i huvudet så jag svimmar.


___________________________________________________________


Harry's perspektiv


Vi letar reda på en bakdörr eller en ner gång till källaren.

- Här är en dörr säger Liam och pekar på en dörr vid hörnet av centret.

- Bra säger jag.

Zayn öppnar dörren lite i taget och tittar in.

- Det är fritt här säger han och går in och vi andra följer efter.

- Vilket håll ska vi? Viskar jag.

- Vet inte viskar Lou tillbaka och tittar på dem andra.

Då hör vi Ph skrika.

- Ph säger jag med gråt i rösten.

- Den här vägen säger Zayn och börjar smyga mot dit dem var.

Vi kom fram till ett ett ganska stort rum och på golvet låg Ph och Madde avsvimmade.

- Vänta! Viskar Liam och går en bit fram och tittar så att det inte David Meckhouse eller den andra mannen.

- Det är fritt fram viskar Liam och vinkar till oss att komma.

- Vi gör så här jag och Zayn tar Ph och Liam, Naill och Lou tar Madde, sen så drar vi härifrån och åker direkt till sjukhuset säger jag och alla nickar.

Vi skyndar oss fram till dem oss till dem och lyfter upp dem och småspringer med dem ut och fortätter småspringa till bilen.

- Öppna dörren Naill säger Lou.

Naill öppnar bildörren och vi kliver in och jag och Liam kliver in med Ph och Madde i famnen.

- Skynda till sjukhuset säger jag till Lou och han börjar köra så fort han kan.

När vi kommer till sjukhuset så går Naill och Zayn in och frågar efter hjälp. Några sjukvårdare kommer ut med två bårar som vi kunde lägga Madde och Ph på. Vi kliver ut ur bilen och lägger Ph och Madde på varsin bår.

- Vad har hänt? Frågar en av dem.

- Dem blev kidnappade sen så tror vi att dem har blivit misshandlade säger Lou.


___________________________________________________________


Del 15! Hope You Like It! Hur går det med Madde och Ph?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0