One Thing Del 6

Liam's perspektiv


Jag kramar om Madde som sitter i mitt knä. Hon vände sig om och ger mig ett leende.

- Ska vi spela något? frågar Louis.

- Ja! skriker Naill.

- Vad ska vi spela då frågar jag.

- Bara inte fifa som jag är dålig på säger Ph.

- Vi kan spela kort utbrast Zayn.

Vi började spela 'blinken'.Jag var så klart med Madde och Harry med Ph Louis, Naill och Zayn var ett lag.

Det var jag och Madde som vann första omgången och Ph och Harry sista gången.

Nu kommer våran manager in och säger att vi ska åka och tjejerna måste åka hem. Vi ger dem en varsin kram och jag ger Madde en extra.


___________________________________________________________


Madde's perspektiv


Vi får en varsin kram och säger hej då till killarna.

När kommer ut så står det massa fans där. Dem blir förvånad när vi kommer ut med One Direction. Naill preseneterade oss och sa att vi bara var vänner. När killarna hade skrivit aoutgrafer och tagit några foton så skildes vi åt. Louis skulle höra av sig när vi kunde träffa dem igen. Jag och Ph går till ett cafe och köper en bulle och en dricka var och sätter oss ute.

Då kom det några tjejer och frågar varför vi är med One direction. Ph svarar att vi träffade dem på sjukhuset när jag var där när Liam hade smällt en dörr i mitt huvud. När dem äntligen hade gått så fortsatte vi att fika sen gick vi och kolla på stan. det vibrerade i fickan och jag tog upp mobilen och svarade. Det var killarna som ringde och jag hädde på högtalare. Dem sa att dem kan träffa oss i morrn och det tackar vi ja till. Sen så vill Liam prata själv med mig.

- Vill du gå ut och äta med mig på lördag?

- Ja, det går väll. Jag fyller ju år då så det går jättebra.

- Bra jag hämtar dig klockan 18:00.

- Okej då syns vi imorrn ring när vi ska komma.


___________________________________________________________


Ph's perspektiv


Jag ser att Madde lägger på och lyser som en sol. Jag frågar henne vad Liam sa och hon svarar att hon ska gå ut med Liam på lördag när hon fyller år.

Då för jag ett sms från Harry och det står att han vill gå ut med han imorgon kväll och det vill jag. Jag svarar snabbt och trycker på skicka.

När jag berättar det för Madde blev hon glad.


Vi visste vad vi skullle göra så vi gick hem till mig. Jag tar fram några kakor och dricka och säger att vi kan sätta oss ute och fika lite till.

- Okej säger Madde.

- Vad ska vi göra nu då? frågar hon.

- Vet inte vi kan väll gå och kolla på bio.

- Ja, vilken smart ide!


Jag gick och sa till mamma att vi går på bio. Jag springer upp för trappan till mitt rum och hämtar pengar. Sen går vi hem till Madde och hämtar det hon ska ha. När vi kom fram till bion visste vi inte vilken film vi skulle se så vi tog en romantisk film som jag inte vet vad den heter.

Filmen tog slut och vi satt och halvsov.

- Filmen sög säger Madde.

- Ja, det gjorde den.


___________________________________________________________


Del 6 hoppas ni gillar delen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0