One Thing Del 4

Naill's perspektiv


När klockan slog 2 så tog vi en taxi till våran lägenhet. När vi kom fram så betalade vi och gick in utan att några fans såg oss. Harry visade vägen upp till lägenheten. Zayn tog fram en nyckel och låste upp dörren. När vi kom in så blev Madde och Ph chockade.

- Vad fint det är säger Ph.

- Ja verkligen säger Madde.

- Vill ni ha något att dricka tjejer frågar jag.

- Ja jättegärna säger båda sammtidigt.

- Här har ni lite cola om ni gillar det?

- Självklart!

Alla hade gått och satt sig i soffan. Ph hamnade bredvid Harry i 2-mans soffan och Madde bredvid Liam i fåtöjen och jag,Louis och Zayn i den andra soffan. Harry frågar om vi ska se en film. Då svarade jag, ja bara det inte var hans favvo film. Dem andra höll med. Det blev att vi såg på The Means War 8/10. Det slutade med att Zayn och Louis somnade mot varandra och Ph somnade mot Harry's axel, så det var bara jag, Madde, Liam och Harry vaken. När filmen var slut så väckte vi dem som sov. Ph var ganska svårväckt så vi fick skvätta lite vatten i hennes ansikte.


___________________________________________________________


Harry's perspektiv


Jag skvätte lite vatten i Ph's ansikte så hon skulle vakna. Hon vaknar så fort hon fått vattnet i ansiktet. Hon ser väldigt trött ut. Jag kollar på klockan och ser att den var halv 5  så jag frågar om dem vill äta middag med oss och det vill dem. Vi går till närmaste resturang och äter. Alla tog samma maträtt. När vi hade ätit så märkte vi att klockan hade runnit iväg och är redan 8. Madde och Ph säger att dem måste hem innan deras föräldrar ringer polisen. Vi får deras nummer och vi skulle höra av oss när vi fick tid imorrn.


___________________________________________________________


Madde's perspektiv


Jag kommer hem och hälsar på min pappa och mamma sen går jag upp på mitt rum och sätter mig framför datorn och loggar in på facebook men ingenting särskilt. Jag går och borstar tänderna och byter om till min pyjamas. Jag får ett sms där det stog God Natt från Liam och dem andra killarna , jag svarar god natt tillbaka. Sen så lägger jag mig för att sova. Jag vaknar nästa dag och kollar på klockan den är bara 9 . Jag kollar på mobil och jag har fått ett sms från Liam, han undrar om jag och Ph vill följa med dem till studion och jag svarar att vi vill det. Så fort smset hade skickats så ringde jag Ph hon låg fortfarande och sov. Hon svarade trött och undrade vad jag ville. Jag berättade att killarna ville att vi skulle följa med dem till studion och att jag hade svarat ja till det.

- Men när ska vi vara där då? frågar Ph.

- Klockan 12, jag kommer hem till dig klockan 11.

- Ja,  gör det.


___________________________________________________________


Ja då har jag gjort del 4 den blev lite kort men men..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0