One Thing Del 1


Liam's perpektiv

Jag kliver ur bilen och går in bakvägen in till Danielle's födelsadagsfest. Jag hade lovat att sjunga på hennnes f-fest. När jag kommer in igenom dörren står hon där ochväntar. Hon fick ett jätte stort leende på läpparna när hon såg mig komma in.

- Hej, Snygging säger Danielle.

- Hej, Sötnos får jag ur mig.

- Är du inte på humör idag?

- Jo.

- Okej, hoppas det men nu får du skynda så att det blir som i tidsplanerna.


Jag vet inte men jag har tappat mina känslor för Danielle. Men jag kan ju inte berätta för hon idag om mina känslor för henne och att det inte funkar mellan oss. Jag går ut på scenen och börjar sjunga One Thing själv för grabbarna ville inte följa med. När jag hade sjungit klart säger jag grattis till Danielle sen jag fick syn på en tjej som satt och kolla på mig.


___________________________________________________________


Madde's perspektiv


Jag märkte att Liam stod och kolla på mig, så jag kollade upp och mötte hans blick. Hans bruna ögon fick mig att smälta. Jag kunde inte kolla längre så jag kollade bort. När jag skulle kolla på han igen så var han på väg bort. Så jag gick ut. När jag hade kommit ut så svängde jag vänster direkt. Jag visste inte vad jag skulle så jag gick bara någonstans. Jag märkte inte att det var bakvägen till studion. Precis när jag kollade så fick jag dörren i huvudet.

- Aj fick jag ur mig.

- Oj fårlåt mig sa den som hade gjort det och hjälpte mig upp.

Jag såg inte vem det var för jag såg bara suddigt. Men efter än stund såg jag vem det var Liam Payne.

- Kom så hjälper jag dig till sjukhuset sa han.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0